Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SKANOWANIE 3D w GwC
03-24-2009, 10:07
Post: #1
SKANOWANIE 3D w GwC
Witam! Dziś wrzucam długo oczekiwany filmik o skanowaniu 3D, które mogłem wykorzystać w GwC dzięki uprzejmości kolegów z firmy DGT-NC. Tradycyjnie dwie wersje:

http://stars-in-black.pl/filmy/mo_gwc/Gw...anie3D.zip">http://stars-in-black.pl/filmy/mo_gwc/G ... anie3D.zip (mpg - 23MB)

http://stars-in-black.pl/filmy/mo_gwc/Gw...D_Xvid.zip">http://stars-in-black.pl/filmy/mo_gwc/G ... D_Xvid.zip (Xvid - 210MB)

Pozdrawiam!
Staszek
      Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 12:24
Post: #2
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
O rany!!!!!!



Muszę przyznać....filmik bije na głowę wiadomość z pierwszego kwietnia gdy ujawniono filmik z Motion Capture. Niesamowite. I ten "robot" - wygląda świetnie! Oświetlenie idealne.

Muszę przyznać że ten robot nie robił na mnie wrażenia na ujęciu z teledysku ale tutaj....... cudo! Ten film zmieni polską kinematografię. To jest pewne. A.... i podobizna Staszka w 3D wygląda świetnie, tylko mam nadzieję, że wkrótce będzie można zobaczyć twarz z bliska (w 3d) oraz w plenerze lub innym tle.

http://youtube.com/gigacz
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 18:09
Post: #3
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Bedzie mozna, tylko ze jak znam zycie to dopiero w filmie, ale pewnie i tak nie wiele blizej, bo zwykle jesli juz ma byc zblizenie w filmie to nie uzywa sie modelu 3d, ktory jaki dobry by nie był nigdy nie bedzie doskonały, twarz aktora zaś jest od niego doskonalsza Oczko więc ją sie na zblizeniach pokazuje. Mnie też robot sie podoba, ale mam nadzieje, że cześć pokazanych tu modeli i animacje to jeszcze nie ich ostateczny wyglad i jeszcze je troche Stachu podrasuje do filmu Oczko .
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 18:38
Post: #4
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
No wiem, ale chciałem mieć jak porównać. Uśmiech

Swoją drogą.. model 3D Staszka pewnie posłyży do ujęć z motion capture, więc ciekawe jak ruchy ubrań wyjdą.

http://youtube.com/gigacz
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 18:54
Post: #5
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
To skanowanie 3D wygląda na dość skomplikowany proces, ale efekty są naprawdę ładne. Poza Staszkiem, który wyszedł strasznie sztucznie, ale w ruchu pewnie będzie znacznie lepiej. Tak czy owak, ciekawy filmik. Uśmiech

Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.
(Kubuś Puchatek)
      Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 19:28
Post: #6
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Świetny filmik!
Bardzo ładne efekty daje ta technika. Chociaż model Staszka raczej nie będzie się nadawał na bliższe plany, bo za mocno się cyfra w oczy rzuca. No chyba, że model będzie jeszcze poprawiony (przede wszystkim materiały, bo siatka podejrzewam jest ok). Wiem, że takie odczucie spowodowane jest też tym, że na filmiku Staszek ma inną fryzurę, ale jednak fakt, faktem trochę za sztucznie to wygląda.

Trochę zdziwił mnie ten pistolet, model raczej prosty do wykonania w 3ds maxie, ale podejrzewam, że Staszek skorzystał z okazji i skanował wszystko, co mógł, by zaoszczędzić sobie pracy, której i tak już ma niesamowicie dużo Oczko
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 19:45
Post: #7
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Model pistoletu napewno bedzie wyglądał lepiej niż komputerowy model aktora, ale ten pistolet w 3D dopiero na zdjęciu z robotem wygląda jak prawdziwy, ponieważ jest tło, oświetlenie i jakiś "kontekst", a postać Staszka tylko stoi w nienaturalnej pozycji, więc napewno bedzie lepiej wyglądać gdy pojawi się jakieś tło i będzie coś robiła...

http://youtube.com/gigacz
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 21:02
Post: #8
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Moim zdaniem materiał akurat dobrze wyjdzie, zwłaszcza przy animacji z uzyciem mocapów, bo 3dsmax, ktorego Stachu uzywa napewno ma ten plugin do realistycznego symulowania tkanin i materiałów(widziałem efekty, szczena opada), Stachu pewnie go uzył do swojego outfitu Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech. Mnie sie w tym modelu Stacha nie podoba fryz, reszta jest spoko, jeszcze z animacja i tłem to wyjdzie mysle fajnie, ale fryz no... jakis taki noo, nie wiem, jakby tylko tekstura przejechany, a włoski tez mozna na Maxie generowac. Zobaczymy, Stachu nas jeszcze nigdy nie zawiódł, bedzie dobrze, to Ón tu jest Miszczu.
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 22:27
Post: #9
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Staszek wygląda jak Max Payne :mrgreen: A jedyne moje zażalenie co do GwC to kask sfery. Kask motocyklowy przerobiony na kask obcego niestety nadal wygląda jak ten kupiony za 40pln na allegro w zakładce motoryzacja Smutny Albo poprostu za bardzo kojarzy się z pewnym polskim fanfilmem SW pt. Krypta Exara Kuna... Język
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 23:11
Post: #10
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Ej, no coś w tym jest, też takie odczucie miałem. Ale teraz to już po ptokach, kask już zagrał. Zreszta to nadaje taki offowy klimat garażówy Duży uśmiech. Bedzie "Zaje*biscie" :mrgreen: ... Bedzie prawda? Smutny
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 23:23
Post: #11
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
He,he, bo to nie jest kask motocyklowy przerobiony na kask obcego, tylko ziemski kask motocyklowy w pełni świadomie opanowany i zaadaptowany na wlasne potrzeby przez obcego - w serialowej, kilkuodcinkowej wersji GwC wątek kasku był odpowiednio wyjaśniony. Niestety tu muszę się ograniczyć tylko do pokazania tego, co mam Język A ten kask swoją drogą był kupiony w specjalistycznym sklepie i nie kosztował 40 zł, tylko ok. 900.- o ile pamiętam... :cry:
      Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-24-2009, 23:58
Post: #12
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
EE, to dlatego Sfera nie chodzi w Kosmicznym Outficie, tylko w skorzanym płaszczyku i glanach czy czyms w tym stylu. Noo, to spoko Uśmiech. Czyli bedzie fajnieUśmiech. A na DVD beda szerzej opisane chociaz tekstowo takie wątki?
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-25-2009, 1:20
Post: #13
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Landerw napisał(a):Staszek wygląda jak Max Payne :mrgreen:
Ja bym raczej stawiał na Jacka Bauera z 24 Szczęśliwy

Filmik - zdradza parę ciekawostek, jak zwykle.

Pozdrawiam, InOsAK
      Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-25-2009, 8:05
Post: #14
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Staszek napisał(a):A ten kask swoją drogą był kupiony w specjalistycznym sklepie i nie kosztował 40 zł, tylko ok. 900.- o ile pamiętam... :cry:

No to już wiadomo, skąd te problemy z budżetem - bo przepłacasz gdzie nie trzeba. Duży uśmiech

Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło.
(Kubuś Puchatek)
      Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-25-2009, 8:57
Post: #15
Re: SKANOWANIE 3D w GwC
Staszek napisał(a):w serialowej, kilkuodcinkowej wersji GwC wątek kasku był odpowiednio wyjaśniony.
wtf? xD :mrgreen: Pomysł :?: :?:
Staszek napisał(a):A ten kask swoją drogą był kupiony w specjalistycznym sklepie i nie kosztował 40 zł, tylko ok. 900.- o ile pamiętam... :cry:
ojej... no to troche nie trafiłem Język
      Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości